Thursday, February 28, 2013

Weird

I dont know why I feel like something wrong with myself.
Something wrong somewhere.
I miss the old me. Nothing to be worried.
But now, I feel like Im totally change. WEIRD!
Urghhhh -.-

Saturday, February 9, 2013

Bencinta

Benci campur Cinta.
1001 perasaan kalau bercinta.
Harini sayang,
Esok menyampah.
Lusa rindu rinduan,
Tulat bertengkar.

Adatlah tu. Dah nama pun bencinta.
Kenalah telan pahit peria,
Kalau nak manis madu di akhir cerita.

Sunday, February 3, 2013

Hidup dan Mati

Jika tak boleh terbang; lari, jika tak boleh berlari; jalan, jika tak boleh berjalan; merangkak, apapun dugaan, teruskan ke hadapan. Orang kata jangan pandang belakang. Nasihat aku, pandanglah belakang toleh sekali dan teruskan mara ke hadapan. Sebabnya? Itulah nama nya kehidupan. 
Kutip yang pahit dulu kalau nak yang manis. Macam madu lebah. Kena kutip dari sarang lebah. Bahaya. Berisiko. Sebab tu kena berani. Sekali kena sengat bertahun tetap ingat. Sakit bukan? Tapi jgn risau masa kan ada tolong sembuhkan. Cuma lambat atau cepat je. Berani atau pengecut. Tepuk dada bukan tanya selera, tapi tanya "Cukup kental ke tidak?"
 Itu je.

Kelakar

Bila tengok ada comment masuk dekat awaiting moderation.
Kelakar. Rasa nak gelak. Back up katanya. Kenal "dia" pun tidak. Aku nak back up buat apa?
Buang masa.